Friday, February 27, 2015

Tetrishuisje

De afgelopen dagen hebben we flink gepuzzeld om mijn huisje dicht te timmeren, en op dit moment zijn drie van de vier muren vrijwel helemaal dicht. Het kiert nog wel aan alle kanten, maar om daar iets aan te doen moet ik eerst op jacht naar klei. Daarmee wil ik van binnenuit de kieren dichten.

Ik zit nu op een punt dat mijn materiaal aardig op raakt, dus ik moet weer gaan verzamelen. Voordat ik kan gaan isoleren heb ik nog nodig:
  • Tapijt - om onder het dakzeil te leggen
  • Klei - om kieren te dichten
  • Multiplex platen - om de vierde muur mee dicht te maken
  • Een metalen hoek - om over de hele lengte van de nok te leggen
  • Een klein dubbelglas raampje - voor bij mijn bed
Dus laat het me weten wanneer je ergens iets ziet/hebt liggen, dan spring ik op de bakfiets!
















No comments:

Post a Comment